La Regidoria de Promoció Econòmica, en col·laboració amb les àrees de Mobilitat i d'Urbanisme i amb el suport de la Diputació de Barcelona, posa en marxa l'elaboració d'un estudi sobre els usos i el potencial comercial i empresarial de Sant Andreu de Llavaneres. El pròxim divendres 6 de juny, a la tarda, i dissabte 7 de juny, al matí, la consultora encarregada del projecte, obrirà la fase d'anàlisi amb una enquesta a peu de carrer en els eixos comercials de la vila. L'objectiu d'aquesta primera acció és escoltar i incorporar l'opinió de la ciutadania a l'estudi. Aquesta enquesta a peu de carrer es complementarà amb una altra que es pot emplenar telemàticament, aquí.
Els objectius de l'estudi
• Diagnosticar l'estructura comercial actual del municipi i analitzar les seves mancances i potencialitats.
• Estudiar les possibilitats d’introducció de nous usos i activitats terciàries que puguin enriquir l'oferta local.
• Valorar la implantació d'un operador comercial que actuï com a motor dinamitzador, i els seus efectes sobre la mobilitat i el comerç local.
• Proposar diferents escenaris de futur amb una anàlisi.
• Aportar una visió estratègica, imparcial i rigorosa que serveixi de base per a futures decisions polítiques i urbanístiques.
Aquest enfocament vol respondre a la necessitat de redefinir el rol del municipi dins del context comarcal i metropolità; i millorar la seva capacitat d’atracció, la qualitat de vida de la ciutadania i la vitalitat del teixit econòmic i comercial.
Cost del projecte
El projecte tindrà un cost de 13.750,00 € (16.637,00 € amb IVA) i compta amb una subvenció de la Diputació de Barcelona de 3.000 €.