X
Emergència per sequera!
Botó que mostra/amaga menú lateral
Juntes de govern 2009-2010 | PUBLICAT 01.02.2010
Versió per imprimir
Juntes de govern 2009-2010
Junta de govern d'1 de febrer de 2010
LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ha de reunir-se a la Casa Consistorial el dia 1 de feber de 2010, a les 20,00 hores, per tal de celebrar sessió ordinària de primera convocatòria, per tractar dels assumptes que es relacionen més avall.

OBJECTE DE LA SESSIÓ/ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l´acta de la sessió celebrada el dia 25 de gener de 2010.
2. Documents entrants i despatx de l´Alcaldia.
3. Aprovació despeses.
4. Aprovació de la modificació de la despesa de l´activitat Caga Tió 2009.
5. Aprovació activitat, despeses i contracte festa Carnestoltes 2010.
6. Modificació de l´atorgament subvenció 2009 per a l´entitat Unió de Botiguers i Serveis de Sant Andreu de Llavaneres.
7. Aprovació sol·licitud de subvenció a l´Agència de Residus de Catalunya per a projectes de prevenció de residus.
8. Aprovació sol·licitud de subvenció a l´Agència de Residus de Catalunya per a projectes en matèria de residus que es portin a terme amb col·lectius d´inserció sociolaboral.
9. Aprovació sol·licitud de subvenció a l´Agència de Residus de Catalunya per a projectes de millora de la recollida i gestió de la FORM.
10. Aprovació inicial dels Projectes d´obres, aprovació de la realització dels projectes d´inversió i sol·licitud de finançament al Fons Estatal per a l'Ocupació i la Sostenibilitat Local (FEOSL).
11. Aprovació dels Programes d´Actuació Social, aprovació de la realització dels esmentats programes i sol·licitud de finançament al FEOSL.
12. Llicències Urbanístiques.
13. Devolució garanties urbanístiques.
14. Informes, precs i preguntes.

Diputació de Barcelona
^