Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 05.02.2010
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Es construeix una nova bateria de contenidors soterrats a l'avinguda de Ca n'Amat
S'ha aprofitat per eixamplar la vorera i eliminar-hi les barreres arquitectòniques
Contenidors soterrats de ca n'Amat en fase de construcció

El veïnat de Ca n'Amat disposarà aviat d'una nova bateria de contenidors soterrats. Està en construcció a la cruïlla de l'avinguda de Ca n'Amat amb Joaquim Matas. De moment s'han fet les obres de soterrament i hi ha pendent la col·locació de les bústies. L'Ajuntament ha aprofitat l'actuació per eixamplar la vorera i eliminar-hi les barreres arquitectòniques.

Aquesta nova àrea de contenidors forma part de les novetats que la Regidoria de Medi Ambient té en marxa per millorar durant el 2010 la recollida d'escombraries. Ampliar les àrees de recollida selectiva en el centre del poble és una de les prioritats. A més de la nova àrea de Ca n'Amat -que es preveu que pugui entrar en funcionament abans de final del mes de febrer-, en el mateix passeig de Joaquim Matas, a l'alçada del camp de futbol, s'ha habilitat un espai amb contenidors en superfície (no s'han soterrat perquè és un sector pendent d'urbanitzar).

 Amb aquestes dues noves zones de contenidors, la voluntat és donar servei als veïns d'aquest sector, on fins ara es portava a terme la recollida porta a porta, per tal que s'hi pugui deixar de fer. L'objectiu de la Regidoria és disposar de més recursos per millorar la neteja viària, que des del mes de setembre ja es va reforçar, tot duplicant el nombre d'efectius personals que netegen diàriament els carrers del centre més freqüentats pels vianants. Una de les novetats més imminents en la millora de la neteja de la via pública, és la posada en marxa d'una màquina d'escombrar nova per al centre del poble, la qual permetrà que la màquina actual es pugui dedicar més a la neteja de les urbanitzacions i del barri marítim.

La nova deixalleria, a punt

Una altra de les novetats d´aquest 2010 serà la posada en marxa de la deixalleria municipal nova, que està ubicada al polígon industrial de Llavaneres i que millorarà notablement la qualitat del servei. Més còmode i accessible, l´equipament està construït i només està pendent resoldre els darrers tràmits administratius perquè pugui obrir les portes. Un altre dels avantatges d´aquesta nova instal·lació és que disposarà d'una bàscula a l´entrada per poder pesar els residus que els usuaris hi portin.

D'altra banda, la Regidoria de Medi Ambient està estudiant ampliar els punts de les parades de la deixalleria mòbil per tal d´acostar-se a altres zones residencials. Actualment, el bus estaciona dimecres a Sant Pere, al matí, i davant de l´Escola Serena Vall, a la tarda. Divendres, matí i tarda, i dissabte a la tarda, ho fa al centre, davant del CAP.

Diputació de Barcelona
^