Botó que mostra/amaga menú lateral
Juntes de govern 2009-2010 | PUBLICAT 22.02.2010
Versió per imprimir
Juntes de govern 2009-2010
Junta de govern de 22 de febrer de 2010
LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ha de reunir-se a la Casa Consistorial el dia 22 de febrer de 2010, a les 20,00 hores, per tal de celebrar sessió ordinària de primera convocatòria, per tractar dels assumptes que es relacionen més avall.

OBJECTE DE LA SESSIÓ/ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l´acta de la sessió celebrada el dia 15 de febrer de 2010.
2. Documents entrants i despatx de l´Alcaldia.
3. Aprovació despeses.
4. Adjudicació del contracte menor de subministrament d´un equip multifunció per a compliment del Reglament Electrotècnic de Baixa Tensió.
5. Aprovació del reconeixement obligació i pagament als formadors del segon curs de creació de webs de les entitats.
6. Aprovació bonificació fiscal compostatge 2009.
7. Aprovació contracte de serveis de manteniment del programari de la Policia Local.
8. Acceptació de la cessió en propietat del mobiliari urbà per a un espai lúdic i de salut per a la gent gran.
9. Aprovació numeració carrer Sant Ignasi.
10. Llicències Urbanístiques.
11. Devolució garanties urbanístiques.
12. Llicències de Guals.
13. Informes, precs i preguntes.

Diputació de Barcelona
^