Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 10.11.2010
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Rŕdio Llavaneres presentarŕ la nova programació el 27 de novembre
Es farŕ un programa especial amb motiu de la Festa Major de Sant Andreu
Rŕdio Llavaneres comença a perfilar la graella de la nova programació, que es confecciona amb les propostes dels col·laboradors. La presentació es farŕ el dia 27 de novembre, amb motiu de la Festa Major de Sant Andreu, i aprofitant el nou magazine cultural dels dissabtes al matí. Dijous 4 de novembre es va fer la primera reunió de col·laboradors i la graella inclou, de moment, sis programes. Ara es faran unes sessions de formació per ensenyar als tčcnics el funcionament del programa informŕtic.

Reunió de col·laboradors de Ràdio LlavaneresLa reunió amb els col·laboradors de l'emissora va reunir dijous passat a la sala polivalent de Ca l'Alfaro una quinzena de veïns i veïnes amb ganes de prendre part d'aquesta nova etapa de Ràdio Llavaneres. L'emissora, que es va tancar fa uns set anys, s'ha tornat a muntar al segon pis d'El Casal de Llavaneres i des de l'11 de setembre emet música. Ara, el següent pas, és engegar una programació, que s'anirà ampliant a mesura que arribin noves propostes dels col·laboradors. S'opta per un model de ràdio amateur, obert a tothom i basat en el voluntariat, que com a mitjà públic es gestionarà a través del Patronat de Ràdio i Televisió de Llavaneres de l'Ajuntament. Així ho va explicar l'alcalde, Bernat Graupera, que va ser al principi de la reunió per agrair la participació dels col·laboradors.

Després de la salutació de l'alcalde, es va donar pas a una reunió de treball que va conduir el director de l'emissora, Enric Font, i en què es van recollir les primeres sis propostes de programes. Tant la temàtica com la franja horària respon a la disponibilitat i a l'interès del conductor de l'espai radiofònic. De moment, hi haurà un programa d'esports, un de música italiana, un magazine per als matins de dissabte i un programa de cuina, entre d'altres. Precisament, s'aprofitarà el primer magazine dels dissabtes per obrir formalment la nova programació de Ràdio Llavaneres coincidint amb la Festa Major de Sant Andreu.

Paral·lelament, aquests dies es faran unes primeres sessions de formació per als tècnics de so, per tal que es familiaritzin amb el nou programa informàtic, i es continuaran recollint propostes de nous col·laboradors. Per a més informació, us podeu posar en contacte amb el departament de Comunicació de l'Ajuntament a premsa.sall@santandreudellavaneres.cat o omplir aquest formulari.

Diputació de Barcelona
^