Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 01.10.2012
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Lluís Silva guanya un premi de literatura històrica
Amb l'obra "Alquimia, tras la piedra filosofal"

Lluís Silva Mascuñana, inspector en cap de la Policia Local de Llavaneres, llicenciat en Dret i un apassionat de l'alquímia, ha guanyat la segona edició del premi nacional Juan Antonio Cebrián, amb l'obra Alquimia, tras la piedra filosofal. Es tracta d'un premi d'investigació i divulgació històrica que patrocina l'Ajuntament de Crevillent (Alacant), juntament amb l'Associació Cultural Juan Antonio Cebrián.

Lluís SilvaEl guardó es lliurarà el pròxim 12 d'octubre al saló d'actes de la Casa de Cultura municipal de Crevillent i l'editorial Abadir publicarà l'obra, que es preveu que vegi la llum durant aquest mes d'octubre.

El jurat ha valorat la gran tasca d'investigació que ha realitzat Silva, que ha desxifrat i estudiat antics textos alquímics de l'Edat Mitjana i del Renaixement.

Lluís Silva és autor de Policía y derechos humanos i de Tratado de Philosoteria. Alquimia Real Desvelada, i ha traduït al castellà Teorías y símbolos de los alquimistas. La Gran Obra, d'Albert Poisson.

Podeu consultar la informació publicada per La Vanguardia i per Onda Cero.

 

 

 

 

 

Actualització 15/10

Recollida del premi

Lluís Silva va recollir el guardó el passat 12 d'octubre a Crevillent (Alacant). Podeu llegir la informació aquí.

Lluís Silva

 

 

 

 

 

Foto: Luis Javier-Vertufoto.com

Diputació de Barcelona
^