Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 04.12.2013
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Llavaneres participa a les Jornades del Fesol del ganxet del Maresme
A través del restaurant Can Jaume i de tres productors de Llavaneres
Fins el 31 de desembre, a 19 municipis del Maresme se serveixen les Jornades Gastronòmiques del Fesol del Ganxet. Per part de Llavaneres, hi participa el restaurant Can Jaume i tres productors de Llavaneres: Horta Rabassa, Horta Graupera i Horta Marré.

Les jornades gastronòmiques del fesol del ganxet es perllonguen fins el 31 de desembre, amb menús que combinen productes de temporada i de proximitat.

Els municipis amb establiments que participen en aquestes jornades gastronòmiques són: Arenys de Mar, Arenys de Munt, Argentona, Cabrera de Mar, Cabrils, Caldes d'Estrac, Calella, Malgrat de Mar, Mataró, Montgat, Pineda de Mar, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Cebrià de Vallalta; Sant Pol de Mar, Santa Susanna, Teià, Tordera, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar.

Podeu consultar l'oferta de cada establiment en el fullet que han editat el Consorci de Turisme i el Consell Comarcal. La publicació també promociona 20 productors i recull 8 receptes de cuina que han facilitat els restaurants Hostal Casa Feliu (Santa Susanna), El Hogar Gallego (Calella), Bocca Restaurant (Mataró), Pastisseria i Càtering Sauleda (Sant Pol de Mar), La Palma Jazz Café (Teià), Botavara (Vilassar de Mar), La Sala (Argentona) i Daunis (Mataró). Com ja és habitual, les receptes es complementen amb el suggeriment d'harmonia amb vins de la DO Alella que aporta el sommelier Dani García.

Us podeu descarregar el fullet promocional clicant sobre la imatge:

Fesol del ganxet

Fesol del ganxet

Fitxer: FESOL_2013_web.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 16
Mida: 1.67 MB

Diputació de Barcelona
^