El ple municipal de Llavaneres va aprovar,dimarts 24 de novembre, la creació dels consells municipals de Ràdio i Televisió i de Cavalcada de Reis. La proposta va obtenir els vots a favor del govern municipal i va topar amb l´abstenció de Ciutadans i el vot en contra de CiU i PP.
Més suport va tenir l´aprovació de la moció presentada en nom de la plataforma ciutadana per un nou model de la gestió del litoral. El text el van presentar finalment els grups d´ERC, Acord, Ciutadans i CiU, i es va aprovar per majoria absoluta amb l´abstenció del PP.
La resta de punts de l´ordre del dia es van aprovar per unanimitat. En destaca l´acord amb el Tecnocampus de Mataró per fomentar la col•laboració entre les dues entitats en activitats de formació pràctica i investigació científica en matèria de Turisme. També va tirar endavant la modificació de crèdit 15/2015 i es va aprovar una pròrroga d´un any del servei de gestió de la llar d´infants municipal Sant Nicolau amb l´empresa Clece SA. També es va ratificar l'adhesió del Museu de Llavaneres a la Xarxa de Museus Locals de la Diputació.