El ple de l'Ajuntament de Llavaneres va aprovar, dimarts 1 de desembre, per unanimitat, el pressupost municipal del 2016. Els comptes pugen a 15.110.360 euros, incloent-hi tot el paquet d'inversions. El govern (ERC i Acord) va aconseguir el suport de tots els grups de l'oposició (PP, Ciutadans i CiU).
El pressupost per al 2016 posa l'accent en més recursos per a neteja viària, joventut, ocupació i recursos humans i inclou dues importants inversions: la construcció del nou pavelló municipal i la renovació de més de mil punts de llum de l'enllumenat públic.
Per àrees, Serveis Territorials i despeses generals s'enduen un 20% del pressupost, respectivament; amb un 19% segueixen les partides de serveis a les persones; un 16% és per al servei municipal d'Aigües i també de Medi Ambient i neteja viària. Finalment, l'àrea de seguretat ciutadana suposa un 9% del pressupost.
![]() | Presentació del pressupost per al 2016 Fitxer: Pressupost_2016.pdf Format: Acrobat-PDF |