Botó que mostra/amaga menú lateral
Llibre d'estil
Versió per imprimir
2.3. Criteris generals per a la resta de documentació administrativa (cartes, factures, nòmines, pressupostos, etc.)
Referències a qui escriu i al destinatari
  • Com en la documentació del procediment administratiu comú que hem vist a l’apartat anterior, qui escriu parla en plural (preveiem, demanem...) i s’adreça al destinatari de vós (us demanem, us informem...).

    En algun cas qui escriu fa servir la primera persona del singular (m’adreço, considero, espero...). I esporàdicament pot arribar a tractar de tu el destinatari (espero que et refacis, si tens ocasió de...): es tracta normalment de cartes signades en què hi ha una relació freqüent o d’amistat entre el signant i el destinatari.

    • Benvolgut senyor,
      Com a directora del Servei d’Atenció us agraeixo els vostres comentaris i espero que les actuacions fetes resolguin els inconvenients que assenyaleu.
    • Benvolgut Carles,
      T’agraeixo que, un any més, hagis volgut col·laborar en el cicle de xerrades que organitzem des del Casal. La teva intervenció, com cada any, ha despertat molt d’interès entre el públic...
Diputació de Barcelona
^