Certificat d'empadronament que acredita la residència habitual d'una persona en un domicili de Sant Andreu de Llavaneres.
Presencialment, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), plaça de la Vila, amb la documentació que es relaciona.
Telemàticament, podeu fer servir la sol·licitud de certificat de padró i adjuntar-hi la documentació a aportar.
>AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, simultàniament a la tramitació de qualsevol petició, ha de presentar aquest formulari, degudament emplenat, acompanyat dels documents identificatius de les persones o poders notarials que siguin necessaris: Ar01. Autorització de representació.
Original del DNI, NIE o passaport vigent de la persona interessada.
En cas de representació d'un tercer, Ar01. Autorització de representació.
Forma de pagament: targeta de crèdit/dèbit.
En cas de presentació telemàtica de la sol·licitud, caldrà clicar l'opció "Pagament en línia", a través de la qual s'accedirà a la passarel·la de pagament. Fet el pagament, el seu justificant quedarà annexat de forma automàtica a la sol·licitud. L'interessat també se'l podrà descarregar.
En cas d'optar per la tramitació presencial de la sol·licitud, el pagament s'efectuarà a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. El resguard del pagament s'annexarà a la sol·licitud.
Ordenança núm. 6 Taxa per l’administració de documents i prestació de serveis administratius.
Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)
Plaça de la Vila, 1
08392 Sant Andreu de Llavaneres
937023600
ajuntament
Horari: dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h
A la instància cal informar si és un certificat individual o col·lectiu.
Tres dies, com a mínim.