Botó que mostra/amaga menú lateral
Opinió Grups Municipals | PUBLICAT 29.07.2025
Versió per imprimir
Comunicació
Comiat d'en Nani Mora
Article del regidor no adscrit, Oriol Giralt. Juliol de 2025
  • Aquest mes ens acomiadem d’en Nani Mora, un regidor i exalcalde que, després d’anys de servei, ha decidit fer un pas al costat. La seva trajectòria ha estat marcada per llums i ombres, com la de tothom que assumeix responsabilitats públiques. Governar mai no ha estat tasca fàcil, i encara menys quan es fa des de la proximitat i amb el pes de representar, els qui un coneix de tota la vida.

    Durant el seu mandat hi va haver decisions encertades que van impulsar millores. També, com és natural, hi va haver errors, desencerts i moments difícils que van generar crítiques i tensions.

    Malauradament, amb en Nani no he tingut una bona relació i no ens hem entès en l’àmbit polític, de ben segur responsabilitat de tots dos, però la relació personal ha estat de respecte.

    En l’anterior mandat, en Nani, amb majoria absoluta va governar mancat d’una veritable voluntat de pactar i consensuar; a més, alguns projectes presentats pel seu equip de govern no van tenir en compte els veïns i veïnes. També és cert, però, que els qui l’hem conegut de prop sabem que darrere del càrrec, del vestit institucional i dels debats, hi ha hagut sempre una persona amb profund amor per Sant Andreu de Llavaneres i per Catalunya.

    Avui, en tancar aquesta etapa, no es tracta de jutjar el seu llegat amb paraules definitives, sinó de reconèixer-ne l'entrega. D'agrair el que és bo, aprendre del millorable i recordar que a la política local no hi ha distàncies: hi ha persones que ho intenten, encerten, s’equivoquen, però que ho fan perquè senten seu aquest lloc.

    Gràcies Nani pel teu temps, el teu esforç i, sobretot, per estimar el poble.

    En el meu darrer article, vaig qualificar d’incompetent a la regidora Solà, retiro l’expressió incompetent. Dit això, considero que en alguna de les matèries de la qual n’és competent, al meu entendre, no està prou preparada per la seva gestió.

Diputació de Barcelona
^