Botó que mostra/amaga menú lateral
Opinió Grups Municipals | PUBLICAT 29.10.2025
Versió per imprimir
Comunicació
Amb la gent gran de Llavaneres, sempre al costat
Article del PP. Octubre de 2025
  • El passat 1 d’octubre es va commemorar el Dia Internacional de les Persones Grans, una jornada que ens recorda la importància de construir una societat lliure de discriminacions per raons d’edat. Amb motiu d’aquesta data, el regidor de la Gent Gran, Toni Majó, va llegir al plenari el manifest “Per una societat lliure d’edatisme”, recordant la necessitat de respectar, valorar i incloure les persones grans com a part essencial de la nostra comunitat.

    Tal com diu el manifest,“volem envellir amb dignitat, no amb por”. Les persones grans són actives, implicades i plenes de vida. I encara més, tenen molt per aportar, i els anys no en resten valor, al contrari: hi afegeixen experiència, saviesa i afecte. Des del Partit Popular, compartim plenament aquesta visió i treballem perquè a Llavaneres tothom pugui envellir amb respecte i qualitat de vida.

    Aquesta voluntat es reflecteix també en la nostra activitat diària. La 67a edició de la Festa de la Vellesa va reunir prop de 400 assistents, una xifra que demostra la vitalitat i l’esperit de la gent gran del poble. Des del Partit Popular volem agrair i reconèixer la participació de totes les persones, entitats i voluntaris que van fer possible aquesta trobada tan especial, símbol de tradició i comunitat.

    També ens enorgulleix veure com el Casal de la Gent Gran viu un moment excepcional, amb un rècord històric d’assistència a activitats i sortides. És la millor prova que la gent gran de Llavaneres està implicada, compromesa i amb ganes de compartir.

    El Partit Popular, des del govern municipal, continuarà impulsant polítiques que posin al centre les persones, defensant la dignitat i el respecte cap a la gent gran, perquè el nostre poble sigui, cada dia més, un lloc amable per envellir.

Diputació de Barcelona
^