APROVACIÓ DE LES BASES DEL PRESSUPOST PARTICIPATIU (20 de gener de 2025)
Aprovació per part de la Junta de Govern Local.
PRESENTACIÓ DEL PRESSUPOST PARTICIPATIU (del 21 de gener a l'11 d'abril de 2025)
Activació d'una campanya informativa per explicar el projecte a la ciutadania.
VALIDACIÓ DE LES PROPOSTES REBUDES (del 23 al 31 de gener)
La Regidoria de Participació Ciutadana farà una primera validació tècnica de totes les propostes recollides anteriorment al procés participatiu 'Som Accessibles'
VALORACIÓ ECONÒMICA DE LES PROPOSTES VALIDADES (del 3 al 23 de febrer de 2025)
Les propostes seran plantejades als tècnics municipals perquè en facin una valoració i emetin un breu informe. D'aquesta manera transformaran en projectes les propostes que compleixin els requisits.
VOTACIÓ DELS PROJECTES (del 25 de febrer al 16 de març de 2025)
Votació per part dels participants en el Pressupost Participatiu 2025 per fer escollir les propostes finalistes. Es podran distribuir 100.000 € entre els projectes que es prefereixi, respectant-ne el límit.
PRESENTACIÓ DELS PROJECTES FINALISTES (17 de març de 2025)
Els projectes resultants d'aquesta tria es publicaran en el web municipal, a la plataforma Participa 311 i mitjans de comunicació locals.
AVALUACIÓ I MEMÒRIA DEL PROCÉS (del 17 de març a l'11 d'abril de 2025)
S'habilitarà un qüestionar al web del pressupost participatiu per valorar les diferents fases del procés. També es redactarà una memòria i una avaluació del procés.
EXECUCIÓ DELS PROJECTES I SEGUIMENT (a partir d'abril de 2025)
Execució dels projectes que hagin obtingut major puntuació. Cal tenir en compte que l'execució està condicionada pel període de tramitació administrativa corresponent. La Regidoria de Participació Ciutadana farà el seguiment dels projectes i informarà de l'estat d'execució.