La Coca de Llavaneres estarà present demà dissabte 30 d'abril a la trobada que la Fundació Alícia organitza al Mon Sant Benet. La Pastisseria Sala serà l'encarregada de cuinar aquest dolç típic de la gastronomia llavanerenca. La festa Alicia't és tot un cap de setmana d'activitats i tasts a l'entorn de l'alimentació sana i la gastronomia catalana.
La Coca de Llavaneres és un dels dolços que es podrà tastar dissabte en un tast-taller sobre especialitats dolces de les comarques de Barcelona. Dotada d'una marca de garantia de qualitat, la Coca de Llavaneres és una pasta de full farcida amb crema i coberta amb pinyons i sucre.
L'Alicia't és la festa anual de la Fundació, que inclou una jornada de portes obertes amb activitats diverses per a grans i petits relacionades amb l´alimentació i la gastronomía, sempre lligat al territori. Més informació de la festa aquí.