Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 31.03.2011
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Campanya informativa als bars i restaurants del municipi
La Diputació de Barcelona està visitant aquests dies els establiments d'hosteleria del municipi per informar-los dels requisits que han de complir en matèria d'informació al consumidor.
informacio bars

Tècnics de la Diputació de Barcelona degudament acreditats estan portant a terme una campanya informativa sobre les obligacions i requisits que han de complir els bars i restaurants a l'hora de complir la normativa d'exposició pública d'informació al consumidor.

En concret, els tècnics informen de l'obligació d'exposar els horaris de l'establiment en un lloc visible a l'entrada del negoci, així com indicadors que informin si s'accepta el pagament amb targeta de crèdit o que sigui fàcilment visible la disposició dels fulls de reclamació que lliura la Generalitat a tots els establiments comercials. Igualment, els establiments d'hosteleria han de comptar amb cartells visibles que recordin la prohibició de venda d'alcohol a menors d'edat.

La campanya també informa de l'obligació d'exposar els preus dels productes, ja sigui a les cartes o en cartells, amb l'impost de l'IVA inclòs.

Aquesta campanya és únicament informativa i es fa com a mesura de prevenció per evitar possibles sancions en les inspeccions que la Generalitat realitza a tots els establiments. L'Ajuntament de Llavaneres, mitjançant la regidoria de Promoció Econòmica, promou periòdicament aquestes campanyes informatives entre els comerços del municipi per ajudar-los a mantenir-se vigents en el compliment de les normatives que els afecten.

Diputació de Barcelona
^