X
A partir del 17 d'octubre, Llavaneres aposta per la recollida porta a porta de les escombraries!
Botó que mostra/amaga menú lateral
Catŕleg de trŕmits
Versió per imprimir
Catŕleg de trŕmits
Tramitació d'una queixa a Consum
  • Servei de resolució dels conflictes que sorgeixen entre les empreses i les persones consumidores, a través dels mecanismes de mediació i arbitratge.
  • COM INICIAR LA GESTIÓ

    1. Demanar cita prèvia per concertar visita. En cas que el motiu de la queixa estigui relacionat amb una empresa o comerç ubicat a Sant Andreu de Llavaneres, es fa una valoració inicial a través del Servei de Mediació. Si es tracta de la reclamació d'una empresa ubicada fora de Llavaneres, l'atén el Servei de Consum. Cal que prèviament la persona interessada hagi presentat la reclamació per escrit a l'establiment i, havent passat ja 10 dies, no hagi rebut cap resposta o aquesta no sigui satisfactòria. En un termini de 7 dies, un cop recollida la queixa i la documentació, un assessor/a de la Diputació de Barcelona dóna una resposta a l'interessat/da.

    2. Cada darrer divendres de mes, anar a Oficina Mòbil d'atenció al consumidor que recollirar la consulta

    3. Anar a oficina comarcal del CCM

    4. Trucar al 012, a l'Agència Catalana de Consum

  • CITA PRČVIA

    Sol·licita-la aquí.

  • QUI HO POT DEMANAR
    Qualsevol persona major de 16 anys empadronada al municipi de Sant Andreu de Llavaneres
  • COST
    Gratuďt.
  • RESPONSABLE DEL TRŔMIT

    Regidoria de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme
    Ca l'Alfaro
    Pg. de la Mare de Déu de Montserrat, 27-33
    937023644
    promocio@ajllavaneres.cat

Diputació de Barcelona
^