Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 17.10.2016
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Primeres sessions del curs d'ensinistrament de gossos
Aquest cap de setmana s'ha fet la part teòrica i s'ha començat amb la pràctica
A les classes s'ensenyen nocions bàsiques d'obediència.

Curs ensinistrament gossos

L'objectiu del curs és ensenyar els propietaris de gossos a entendre la seva mascota i a conèixer com satisfer les seves necessitats.En les primeres sessions es va parlar de l'ordenança municipal de protecció, control i tinença d'animals de companyia, de la importància de la implantació del xip i d'inscriure els gossos al registre censal municipal. A més, també es van treballar amb els assistents nocions bàsiques d'obediència per posar a la pràctica en la vida diària.

El curs, en què hi participen 15 persones, l'imparteix Nay Hamat, educador caní amb més de deu anys d'experiència amb gossos amb tot tipus de problemes de comportament i cofundador de Soy de la manada. Dissabte que ve i el 29 d'octubre es faran les dues sessions que falten.

La valoració tant per part de l'instructor com de la Regidoria de Salut Pública de les dues primeres sessions és molt positiva.

Save

Diputació de Barcelona
^