Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 27.10.2026
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Notícies
Jornada de neteja submarina a la platja de les Barques
Es farà el dissabte 7 de novembre per conscienciar sobre la fragilitat del litoral i la presència de residus al fons marí

L'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres i el Club Esportiu Mossos d'Esquadra (CEME) organitzen, amb el suport de Posidonia Dive, el CN El Balís, Rovisub i la Federació Catalana d'Activitats Subaquàtiques (FECDAS), una jornada de neteja del fons marí a la platja de les Barques de Llavaneres el dissabte 7 de novembre, de 9 a 14 h. Per participar-hi, cal inscripció prèvia.

La jornada vol conscienciar sobre la fragilitat del litoral i la presència de residus al fons marí, un problema que sovint passa desapercebut.

L'activitat compta amb el patrocini i la col·laboració del Club Esportiu Mossos d'Esquadra (CEME), l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, Posidonia Dive, el CN El Balís, Rovisub i la FECDAS.

L'organització facilitarà gratuïtament a les persones inscrites les ampolles d'aire, els guants de protecció i les xarxes per recollir els residus.

Inscripcions

Inscripcions tancades!

Neteja del fons marí

Diputació de Barcelona
^