Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies | PUBLICAT 14.10.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Notícies
Salut Pública organitza una xerrada sobre al·lèrgens

La Regidoria de Salut Pública té obertes les inscripcions per assistir a una xerrada sobre seguretat alimentària. L'activitat es farà dimecres 11 de novembre, a dos quarts de cinc de la tarda, a la Biblioteca municipal de Llavaneres. La xerrada anirà a càrrec del tècnic de Salut Pública del Consell Comarcal del Maresme i està adreçada a professionals del sector. Inscripcions obertes.

Al·lèrgens alimentarisL'objectiu és capacitar als professionals del sector per a la correcta gestió dels al·lergògens i l'elaboració de fitxes per a la identificació dels al·lèrgens en el llistat de productes elaborats.

Els al·lèrgens són substàncies, generalment de naturalesa proteica, que en determinats individus són capaços d'ocasionar una resposta anòmala i produir una sèrie de símptomes adversos.

Diputació de Barcelona
^