Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres
ES
-
EN
-
FR
T.(+34) 937 023 600
CONTACTE
CERCADOR
CITA PRÈVIA
L'AJUNTAMENT
LA VILA
TEMES
TURISME
GOVERN OBERT
CITA PRÈVIA
PORTA A PORTA
Portada
>
Catàleg de tràmits
Govern Obert. Transparència
Carpeta del ciutadà
Tràmits
Portal de transparència
Seu electrònica
Tauler d'edictes
Cita prèvia
Facturació electrònica
Notificació electrònica
Normativa
Perfil de contractant
Oferta pública d'ocupació
Validador de documents
CARPETA DEL CIUTADÀ
Catàleg de tràmits
Tràmits més destacats
Procés per a la selecció d'un lloc de treball d'oficial/a conductor/a
Sol·licitud de l'ajut de 100 euros per a alumnes de primària
Portal de recaptació Llavaneres
Oferta pública de treball: tres places d'agent de la Policia Local, per mobilitat interadministrativa
Pagament d'impostos, tributs i plusvàlues delegats a la ORGT de DIBA
Llicència d'ocupació de la via pública per a realitzar mudances
Instància genèrica
Bústia de contacte queixes, propostes i suggeriments
Transparència: Sol·licitud de dades i informació pública
AR01. Autorització de representació
AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, simultàniament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari
Alta en el padró d'habitants
Alta en el Registre Municipal d'Associacions i Entitats Ciutadanes (RMAEC)
AR01. Autorització de representació
AVÍS IMPORTANT: En cas que actuï en nom d'un tercer, simultàniament a la tramitació de qualsevol petició, ha de tramitar aquest formulari
Bústia de contacte queixes, propostes i suggeriments
Carnet de transport gratuït per a jubilats i pensionistes
Certificat d'empadronament
Comunicacions de crema
Actualització.
Entre el 16 d'octubre i el 14 de març de 2024
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat tècnic
Comunicació de canvi de domicili al padró d'habitants
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
Comunicació per a recollida de gossos abandonats
Comunicació previa ambiental municipal
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
Consum: Tramitació d'una queixa, reclamació i denúncia
CP01. Comunicació prèvia d'obres
CP02. Comunicació prèvia de primera ocupació i utilització dels edificis i instal·lacions
Declaració responsable en matèria de salut alimentària
Descomptes per les activitats del Club Nàutic El Balís
Emissió del distintiu de resident per a les zones blaves
EMPRENEDORS I EMPRESES: Sol·licitud d'assessorament
Empreses: Alta i/o modificació de dades del directori d'empreses municipal
Estacionament de caràcter privatiu per a persones amb mobilitat reduïda
Estacionament reservat (de caràcter temporal) per a persones amb mobilitat reduïda
Exercici del dret d'accés a les dades personals
Exercici del dret d'oposició a les dades personals
Exercici del dret de cancel·lació de les dades personals
Exercici del dret de rectificació de les dades personals
FIRA ATRACCIONS: Llicència d'ocupació de la via pública per la Festa major de la Minerva 2023
GU01. Llicència de gual
Habilitació d'habitatges d'ús turístic
Inscripcions del Casal municipal d'Esports i Lleure
Instància genèrica
IT01. Informes tècnics i qualificacions urbanístiques
IT02. Certificat de numeració de carrer
IT03. Certificat d'antiguitat i legalitat urbanística
Justificació d'una subvenció
LL01. Llicència d'obres majors
LL02. Llicència d'obres menors
LL03. Llicència d'enderroc d'edifici
LL04. Llicència de moviment de terres
LL05. Llicència d'instal·lació de grues
LL06. Llicència d'implantació d'elements visibles a la via pública
LL07. Llicència d'obres de conservació i manteniment de façanes
LL09. Llicència de parcel·lació
LL10. Llicència de constitució d'un règim de propietat horitzontal
LL12. Llicència de canvi d'ús dels edificis i les instal·lacions
LL13. Llicència de serveis
Llicència ambiental (Annex II)
Llicència d'ocupació de la via pública per a realitzar mudances
Llicència d'ocupació de la via pública per la Festa Major de la Minerva 2024 (fira d'atraccions)
Llicència d'ocupació de via pública per a la realització d'obres
MERCAT AMBULANT: Alta, baixa, modificació, transmissió o renovació de la parada
Modificació de dades personals del Padró Municipal d'Habitants
Multes: al·legacions/recursos
Oferta pública de treball: caporals de la Policia Local per promoció interna
Oferta pública de treball: tres places d'agent de la Policia Local, per mobilitat interadministrativa
Pagament d'impostos, tributs i plusvàlues delegats a la ORGT de DIBA
Petició de la targeta de transport T-16
Portal de recaptació Llavaneres
Preinscripció per a nous alumnes a l'Escola Municipal de Música Llavaneres
Procés per a la selecció d'un lloc de treball d'oficial/a conductor/a
Recollida de residus de vidre, cartró, envasos i piles
Recollida de residus orgànics i de rebuig
Recollida selectiva de mobles vells
Registre de parelles de fet [+info]
RODATGES: Llicència d'ocupació de la via pública per a fer rodatges o gravar escenes
SA01. Alta del servei d'aigua per a habitatges
SA02. Alta del servei d'aigua provisional d'obres
SA03. Baixa del Servei d'Aigües
SA04. Canvi de titular del Servei d'Aigües
SA05. Canvi o modificació de domiciliació bancària del Servei d'Aigües
SA06. Sol·licitud d'ampliació dels trams del cànon de l'aigua
SA07. Alta del servei d'aigua per a locals
SA08. Facturació supòsits fuita en instal·lació interior de l'habitatge
Servei d'Assessorament d'Entitats: sol·licitud
Servei de suport en tramitació electrònica
Sol·licitud d'accions formatives en matèria d'educació viària i civisme
Sol·licitud d'ajut a l'escolarització
Sol·licitud d'ajuts per a activitats de lleure (Casal d'estiu)
Referència de la convocatòria: SOCIAL 4/2024
Sol·licitud d'ajuts per a la instal·lació de bujols comunitaris
Sol·licitud d'ajuts socials
Sol·licitud d'ajuts suport material escolar
Referència de la convocatòria: SOCIAL 7/2024
Sol·licitud d'autorització de parets per grafitar
El consistori disposa de 7 espais per a l'expressió artística
Sol·licitud d'inscripció al cens d'animals de companyia
Sol·licitud d'inscripció en el Registre de Sol·licitants d'HPO
Sol·licitud d'inscripció en el Registre de Sol·licitants d'HPO
Sol·licitud de beca de menjador escolar
Prova pilot: Sant Vicenç de Montalt / Sant Andreu de Llavaneres
Sol·licitud de beques esportives
Sol·licitud de l'ajut de 100 euros per a alumnes de primària
Sol·licitud de l'ajut municipal per a persones amb mobilitat reduïda i/o dependència
Sol·licitud de llicència administrativa per a la tinença i conducció de gossos potencialment perillosos
Sol·licitud de material municipal per a entitats
Sol·licitud de participació en concursos públics
Sol·licitud de participació: Plans Ocupació 2023
El termini finalitza el 24 de maig 2023
Sol·licitud de participació: Plans Ocupació 2023
El termini finalitza el 24 de maig 2023
Sol·licitud de participació: Plans Ocupació 2023
El termini finalitza el 28 de desembre de 2023
Sol·licitud de participació: Plans Ocupació 2024
El termini finalitza el 7 de maig 2024
Sol·licitud de participació: Plans Ocupació 2024
El termini finalitza el 7 de maig 2024
Sol·licitud de participació: Plans Ocupació 2024
El termini finalitza el 10 de maig 2024
Sol·licitud de participació: Plans Ocupació 2024
El termini finalitza el 29 de novembre 2024
Sol·licitud de participació: Tècnic auxiliar administratiu per a Ensenyament
Foment de l'ocupació de persones joves. Joves en pràctiques (SOC – FOMENT PRÀCTIQUES). El termini finalitza el 24 de gener del 2024
Sol·licitud de Servei Psicològic i de Logopèdia
Sol·licitud de subvencions en règim de concurrència competitiva
Sol·licitud de subvencions en règim de concurrència competitiva per a entitats socials i culturals
Sol·licitud de subvencions nominatives per a les entitats
Sol·licitud del comandament per a les pilones de la via pública
Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
Tramitació del Document Nacional d'Identitat (DNI)
Transparència: Sol·licitud de dades i informació pública
Transport escolar
Tràmit sol·licitud de tarifació social de la quota d'escolarització de les llars d'infants municipals
La sol·licitud per al curs 2024-2025 s'ha de tramitar, preferentment en línia, entre el 25 de juny i el 10 de juliol de 2024
Vehicles abandonats a la via pública: retirada
Volant d'empadronament
Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure
Sol·licitud d'utilització d'equipaments municipals, per a la celebració d'activitats culturals, esportives o de lleure
ACTUALITAT
MÉS ACTUALITAT
CANAL VÍDEO
L'Ajuntament
Alcaldia
Salutació de l'alcalde
Agenda de l'alcalde
Resolucions d'alcaldia
Pressupost municipal
Regidories
Agenda de govern
Composició del consistori
Grups municipals
Personal municipal
Portal de transparència
Plens municipals
Juntes de govern
Consells municipals
Comissions municipals
Soc de Llavaneres
Plànol del municipi
Història
Transports
Equipaments
Telèfons d'interès
Empreses i comerços
Visito Llavaneres
Turisme cultural
Turisme esportiu
Turisme gastronòmic
El pèsol de Llavaneres
La coca de Llavaneres
Descobreix el privilegi
Govern obert. Transparència
Carpeta del ciutadà
Tràmits
Portal de transparència
Seu electrònica
Tauler d'edictes
Cita prèvia
Facturació electrònica
Notificació electrònica
Normativa
Perfil de contractant
Oferta pública d'ocupació
Validador de documents
Plaça de la Vila, 1 - 08392 Sant Andreu de Llavaneres - Tel.
937 023 600
Crèdits
Avís legal
Protecció de dades
Accessibilitat
RSS
Intranet
^